Ano Šéfová zatím nedosahuje původních kvalit pořadu
Když Zdeněk Pohlreich skončil se svým pořadem Ano šéfe!, bylo mnoho lidí přesvědčeno o tom, že je nenahraditelnou osobou. Prima však zariskovala a jelikož byl tento koncept dlouhodobě populární, přišla s novinkou. A to nejenom v podobě klíčové osoby, ale i podobě samotného názvu, který zní Ano, šéfová!
Zatím převažují negativa
Je jasné, že když má někdo naskočit do rozjetého vlaku, není to nic jednoduchého. V zahraničních vodách můžeme zmínit třeba populární Top Gear. A to samé se stalo právě v případě pořadu Ano, šéfová! Řada lidí ho odsoudila předem, ale řada jiných dala pořadu šanci. Nutno však říci, že mnoho z nich se shodují především v negativních komentářích.
Pouze obecně
Právě obecnost je patrně největším problémem pořadu. Zatímco Zdeněk Pohlreich dokázal věci vždy jasně pojmenovat pravými jmény, Jitka Pagana zatím spíše chodí kolem horké kaše. A jinak tomu není ani v případě jejího pomocníka, kterým je syn SantoPagana. Kromě tohoto negativa nelze zapomínat na to, že zatímco Zdeněk byl známým šéfkuchařem, který byl v kuchyni jako doma, tato dvojice má mnohem více zkušeností v manažerské práci, než v místech, která jsou srdcem restaurace.
Jak je na tom sledovanost?
Máme za sebou druhý díl, díky čemu je možné objektivně porovnávat. První měl sledovanost celkem slušnou, což bylo spojeno i s tím, že diváci jednoduše chtěli zkusit novinku a chtěli zjistit, co je čeká. A tak měl pořad Ano, šéfová! sledovanost zhruba 400 000 televizních diváků. Pokud jde o druhý díl, zde je už patrný výrazný pokles, jelikož zde číslo lehce překračuje počet 286 000 diváků. Když se podíváme na historické díly Ano šéfe!, tak musíme říci, že zde se sledovanost pohybovala stabilně i kolem půl milionu lidí. Jsme tedy na polovině a pokud se nezmění přístup – což půjde u natočených dílů jenom velmi těžko, dá se očekávat další pokles.