Český olympijský výbor láká hlavně mladší generace
Sportovní svátek, a to letní olympijské hry v Riu se kvapem blíží. Jejich start nastane zhruba za tři měsíce a tak je jasné, že se nejenom sportovci, ale samozřejmě i televize a jejich partneři neustále připravují na to, aby nabídli co možná nejatraktivnější přenosy, stejně jako zajímavosti. A zde se do hry dostává také Český olympijský výbor, který má za cíl oslovit hlavně mladší generace diváků. Pomoci b k tomu měl zcela nový projekt, který ponese název Olympic Media House. Právě ten by měl být koncipovaný tak, aby dokázal oslovit tu generaci, kterou výbor oslovit chce.
V zájmu dění
Je jasné, že to hlavní se jako vždy odehraje na televizních obrazovkách. Prioritu v tomto směru nebude mít jenom ČT Sport, ale samozřejmě i řada placených sportovních kanálů, v rámci různých předplacených balíčků. Zapomínat ale nesmíme na to, že Olympic Media House počítá také s možnostmi využít i moderní telekomunikační kanály. V rámci videí to bude například Youtube, v souvislosti se sdílením fotografií to bude Instagram a o celkovou interaktivitu se postará sociální síť Facebook. To jsou cesty, které sice starší generace zase až tolik neříkají, ale ta mladší tímto směrem doslova žije. S tímto směrem souvisí i to, že program Olympic Media House počítá i s tím, že se tímto směrem budou propagovat také mediální a komerční partneři.
Chybět nebudou ani sportovní parky
Že je v zájmu nejenom televizních společností, ale i samotného výboru dostat Česko do olympijské nálady, to mimo jiné dokládá také informace spojená s budováním několika tuzemských olympijských parků. A i zde nebudou logicky chybět média, která tak mohou přenést zajímavou atmosféru i z těchto lokalit k vám domů. A to třeba formou zajímavé pozvánky k návštěvě. Je tedy patrné, že televize budou hrát v rámci LOH 2016 nemalou roli. A to po celou dobu trvání her.