Přihlášení
Přihlašovací email:
Heslo:
Registrovat

HbbTV je stále větším hitem

Co si pod pojmem HbbTV představit? Jedná se o zkratku pro hybridní televizní vysílání. Tedy možnost, kdy nemusíme sledovat jenom nutně určitý program, jelikož je zde také možnost podívat se i na něco navíc, co konkrétní stanice nabízí. Často to jsou třeba různé videotéky nebo bonusové záběry, stejně jako to mohou být i různé zajímavé soutěže. Cílem je nabídnou divákům nejenom něco více, ale cílem televizí je přirozeně také vydělat. I v rámci HbbTV totiž může být zobrazována reklama, která televizím přinese zisk.

HbbTV nabídne většina televizních skupin u nás

Zatímco v počátcích HbbTV byly obavy z toho, zda se jedná o dobrý směr, dnes už televize sami zjišťují, že je to celkem dobrý směr. A tak musíme říci, že tento formát vysílání dnes využívá v podstatě většina televizních skupin u nás. Je to jak veřejnoprávní Česká televize, tak i komerční jedničky, jako Nova, ale také Prima. Dále nechybí třeba i Óčko, popřípadě TV Barrandov, která sice tento formát zatím připravuje, ale rozhodně oznámila, že i ona chce jít tímto směrem.

Co může přinést divákům i televizím?

Pokud chcete vědět, co všechno může HbbTV nabídnout vám jako divákům, není nic jednoduššího, než u některého z pořadu stisknout na svém dálkovém ovládání červené tlačítko. Díky němu se vám může zobrazit zajímavá nabídka. A to různých bonusových epizod, může to být také archiv, stejně jako se podíváte na televizní program, či zjistíte počasí. Můžete si ale i zasoutěžit.

A co HbbTV přináší televizím? Logicky nejenom větší zájem a sledovanost, ale také více zisků. I sem totiž patří a vždy patřily reklamy, na kterých může televize vydělávat. Dokonce jde daný formát tak daleko, že může HbbTV posloužit i k tomu, aby byl divákům zobrazen třeba interaktivní katalog se zbožím. I to je směr, kterým se dnes může toto hybridní vysílání vydávat.