Letáky na televizních obrazovkách? Ano
Že se dostává na televizní obrazovky denní tisk, to není zase až tak nic nového. Je to dáno hlavně tím, že je spojený s několika zajímavými zpravodajskými událostmi a tak některé pořady upozorňují na to, že je dobrou volbou věnovat mu pozornost. Co je ale v současné době skutečným unikátem, to je informace o tom, že se na televizní obrazovku dostanou také letáky. Ano, přesně takové, které jsou v součastné době spojeny s nabídkou hypermarketů as které obvykle končí v našich schránkách a u některých lidí následně končí v odpadkových koších.
Novinku má zavést hybridní televize
S tou se můžeme setkat s pod označením HbbTV, což je dnes poměrně zajímavý standard, který nám umožní propojit klasické televizní vysílání, tedy klasickou televizní obrazovku s internetem. Novinku v tomto prostředí zavádí mediální skupina Mafra, která u nás provozuje známou hudební televizi Óčko. Hudba však již nebude jediným hlavním tématem, jelikož přibude právě možnost toho, že si bude možné jednoduchým způsobem prohlédnout i aktuální slevové letáky. Jejich zdrojem bude jeden z internetových portálů, a to Akcniceny.cz. Nemusíme připomínat, že ten logicky patří stejné mediální skupině. Tak chce logicky se svým webem proniknout mezi mnohem více případných zájemců.
Jak to bude fungovat?
Princip využívající standard HbbTV je už i detailně popsán a tak je také jasné, jak bude vše konkrétně fungovat. Během sledování klasického vysílání budou mít diváci na své obrazovce k dispozici malý banner, který je bude lákat právě k tomu, aby si proklikli na konkrétní nabídku. A to prostřednictvím svého dálkového ovladače. Poté bude k dispozici možnost se prostřednictvím daného banneru prokliknout právě daný seznam letáků. To se může hodit třeba v případě reklamních spotů, které v televizi chce sledovat jenom málokdo. Zkušební provoz potrvá do konce října.