Mobilní operátor T-Mobile se chlubí nárůstem počtu zákazníků
T-Mobile se pochlubil počtem diváků, kteří v současnosti sledují jeho televizní službu nabízenou na satelitní platformě a IPTV. V závěru 3. čtvrtletí letošního roku jich bylo celkem 184 tisíc.
Zájem se zvedá
Jednoznačně se tak ukazuje růst zájmu, protože pokud jde o meziroční srovnání, narostl počet sledujících o 48,4 %. Ukazují to výsledky hospodaření T-Mobile. Celkově potom mobilní služby T-Mobile využívalo k datu 30. září 2020 skoro 6,2 milionu zákazníků. Z této sumy jich 58 % tvoří ti, kteří mají tarify. Lehce přitom v průběhu doby klesá počet těch, kteří disponují předplacenými kartami. Celkem 361 tisíc zákazníků potom od T-Mobile čerpá 361 tisíc zákazníků, což je v porovnání s tímtéž obdobím loňského roku méně o 18,4 %. Zároveň je na dostupných datech naprosto jasně vidět směr, který nastartovala už jarní pandemie. Během ní významně stouplo čerpání dat a tento trend ještě podtrhla operátorova kampaň „Spolu po magentové,“ která proběhla v létě letošního roku.
O2 je na tom ještě lépe
V jakých číslech se nárůsty pohybují? Provolané minuty stouply o 10 % (opět hovoříme o meziročním srovnání). Ještě patrnější je vzrůst datového provozu u SMS zpráv, kterých bylo posláno dokonce o 32,5 % více než ve stejném období loňského roku. Máme-li na mysli objem přenášených dat, tak u FWA provozu a mobilních zařízení zaznamenáváme vzestup o celých 41,1 %. Když bychom se soustředili jenom na přenesená data z mobilních zařízení, pak jde v podstatě rekord, ta stoupla o úctyhodných 58,1 %. A jak si u televizních služeb stojí konkurence T-Mobilu? O2 je na tom ještě lépe, podle dostupných informací její O2 TV ke konvi září sledovalo dokonce 503 tisíc diváků. Vodafone, který svoji internetovou televizi nastartoval teprve koncem března letošního roku data o zákaznících dosud nezveřejnil.