Obsahové cílení se rozšíří i do televize
Televize už dávno není jenom velká krabice, kterou zapnete a naladíte si konkrétní program. Žijeme v době chytrých televizí, a tak není problém využívat různé aplikace, video prohlížeč, internetový prohlížeč, nebo třeba známé červené tlačítko, které po stisknutí nabídne něco navíc. A právě zde dojde k tomu, že se objeví obsahové cílení reklamy. Co to znamená? Odpověď můžete najít na internetu. Podívejte se do některého z velkých eshopů na určité zboží. Následující dny a týdny se s ním budete i nadále vídat v rámci reklamních bannerů. A právě toto je označováno pojmem obsahové cílení. A toto by mělo být aktuálně součástí i televizního vysílání.
V rámci hybridní televize
Samozřejmě pokud jde o televizní vysílání, nelze brát dané cílení až tak doslova a až tak do detailu. Stále ještě není vše tak dokonalé, jako v rámci oline služeb. A tak obsahové cílení spadá do oblasti HbbTV, což je dnes jeden z poměrně důležitých trendů, na který rozhodně nelze zapomínat. A jak by mělo vlastně dané cílení vypadat? Primárně se počítá především s tím, že by mělo dojít k tomu, že bude cílení reklamy odpovídat hlavně povaze konkrétních pořadů. Pokud budete určitý pořad sledovat a následně využijete služeb hybridní televize, může se vám zobrazit reklama zcela jiná, než tomu bylo včera, u pořadu zcela jiného typu.
I v klasické reklamě
Musíme jasně říci, že především pro inzerenty je to krok dobrým směrem, jelikož mohou svou reklamu přece jenom více cílit. I když je to často považováno za krok celkem inovativní, určitý druh cílení existuje i v klasické reklamě. Inzerenti mají možnost ovlivnit, kdy jejich reklamní spot poběží a do jakých pořadů bude vložen. Ti chytří u dané volby jasně přemýšlí. A tak je jasné, že jiné reklamy mohou v rámci televizní obrazovky běžet během hokeje neb o fotbalu, a jiné budou běžet během pořadů, jako jen třeba známá Ulice a Ordinace.