Prima uvede na trh Pohlreichův kulinářský časopis
Zdá se, že populární tvář, známá z televizních obrazovek, a její zavedený a hojně sledovaný pořad je skvělým receptem i pro tvorbu tištěného časopisu. Tento koncept alespoň využívá televize Prima. Poprvé ho ukázala na jaře letošního roku, když na trh tištěných časopisů uvedla ve spolupráci s vydavatelstvím Bauer Media časopis Prima vychytávky navazující na kutilský televizní týdeník Vychytávky Ládi Hrušky. Nyní se má na trhu objevit časopis Ano, šéfe, který bude čtvrtletníkem.
Dojde i na recepty a videa
Většina z vás už naprosto správně hádá, že časopis s tímto názvem bude úzce spojený s televizním cyklem o vaření, který na Primě uvádí šéfkuchař Zdeněk Pohlreich. Podle dostupných informací se má dílko tisknout v nákladu 50 tisíc výtisků a na stáncích se bude prodávat za 45 Kč. Papírový časopis ale kromě návaznosti na popisovaný televizní cyklus slibuje i další bonbónky pro čtenáře. Například v něm budou QR kódy. Jakmile si je čtenář naskenuje do mobilu, objeví se mu v něm třeba zajímavý recept nebo krátké video se Zdeňkem Pohlreichem.
Spolupráce s vydavatelstvím se osvědčuje
Slibovaná novinka by se na stáncích měla objevit už v září letošního roku. Rozdělení rolí při přípravě časopisu je přitom naprosto jasné. Vydavatelství Bauer Media celý titul s názvem „Ano, šéfe!“ vyrábí, naopak televize Prima se stará o jeho dostatečné mediální zviditelnění. Úplně stejně vše fungovalo i u již zmiňovaného časopisu Prima vychytávky a zdá se, že jde o skutečně úspěšný koncept.
Samostatná značka pro časopisy
Provázanost televizní a tištěné sféry médií ovšem Prima nevyužívá zdaleka poprvé. Vlastní totiž obchodní značku Solootions, zaměřenou přímo na časopisy. Vydává zde i tituly Prima Fresh s podtitulem Milujeme dobré jídlo a Primáček, čtení pro kluky a holky.