Přihlášení
Přihlašovací email:
Heslo:
Registrovat

Radiokomunikace se mění

Společnost České Radiokomunikace je dnes hlavním lídrem na poli jak rozhlasového, tak primárně potom televizního vysílání. A jelikož doba jde neustále kupředu, je více než jasné, že společnost musí také neustále inovovat. A to nejenom v souvislosti s rozšiřováním svých multimediálních, stejně jako například i interaktivních služeb. Zapomenout nesmíme ani na směr, který je spojený s celkovou vizuální prezentací. A v souvislosti s danou informací musíme říci, že České Radiokomunikace se po delší době rozhodly k poměrně rapidní změně, která souvisí s tím, že bude změněno také logo.

Cesta spojená s dvouletým vývojem

Svou cestu spojenou s celkovou změnou a vývojem započaly Radiokomunikace již v roce 2014, kdy do firmy nastoupil Martin Gebauer. Ten se na postu generálního ředitele zasloužil o to, že se firma již nepohybovala výhradně jenom na poli terestrického vysílání, ale že se začala orientovat také na oblast internetu. A jelikož ta je dnes jednou z nejrychleji se rozvíjejících, je více než jasné, že nové logo je rozhodně jednou z nezbytností, které společnosti chybělo.

Novým logem by ale celkové proměny rozhodně končit neměly, jelikož už v roce 2017 čeká České Radiokomunikace pořádná fuška, spojená s budováním přechodového multiplexu, který bude spojený s budoucím standardem TVB-T2.

Jak nové logo vypadá?

Pokud se podíváme na logo stávající, bylo spojeno jak se samotným názvem „České Radiokomunikace“, tak bylo spojeno také se symbolem vysílání. Barvy byly jasně dané – černá a oranžová. Z těch se vycházelo i v rámci nového loga, a tak zůstaly zachovány. Stejně tak zůstal zachován i samotný název, který je však spíše doplňkem samotného loga. Pokud na něm bude něco dominovat, je to zkratka Radiokomunikací, a to označení CRA. Dále nechybí ani symbol samotného vysílání, který se výrazně zjednodušil, ale stále odkazuje k tomu, k čemu odkazovat primárně má.