Přihlášení
Přihlašovací email:
Heslo:
Registrovat

Skylink se rozhodl pro změnu identity

Pokud se podíváme na současnou nabídku satelitních poskytovatelů, tak musíme říci, že mezi dominující možnosti zcela jasně patří Skylink. A to jak pro svou rozšířenost, tak pochopitelně také z toho důvodu, že má celkem příznivou cenu, stejně jako nabídne i poměrně široký rozsah jednotlivých televizních kanálů. Pokud vás zajímá, jakou změnou Skylink aktuálně prochází, není třeba se bát jakýchkoliv změn v souvislosti s programem. Hlavní změnou této televize je změna celkové identity. Co to znamená? Že po grafické stránce budou konkrétní identifikační znaky jiné, než tomu bylo doposud.

Jaké jsou hlavní změny?

Zajímá vás, jak konkrétně změna firemní identity společnosti Skylink proběhla a co konkrétně se událo? Podívejte se společně s námi. To první, co rozhodně celkem jasně identifikujete, je změna červeného grafického prvku v logu, který dostal zcela jinou podobu. Nejedná se ale o změnu jedinou, jelikož stejně tak došlo i na změnu samotného písma, které je součástí loga a které tento prvek doprovází. Jedná se o celkem moderní a současný styl, a když k němu přidáme také aktuálně dostupné informace, je třeba říci, že předlohou byl kaleidoskop. Důvodem je hlavně rozmanitost, pestrost a celková unikátnost nabídky, kterou společnost Skylink přináší.

Zcela nový slogan

Co také nesmíme opomíjet, to je i zcela nový slogan. Ten v minulosti nebyl ani součástí loga, ani nebyl součástí samotné identity. Je tedy celkem zajímavou novinkou. A jak zní? Je poměrně jednoduchý, protože jeho text je: „Radost pro všechny“. Tento tenat by tak měl celé vizuální zpracování doplňovat. Na závěr je nutné dodat i to, že daná změna není spojena jenom s tím, aby Skylink působil moderněji, ale souvisí to také se změnou identity samotné domovské společnosti, kterou je firma M7 Group. V obou případech tak bude zajištěna mnohem vyšší podobnost a identifikovatelnost, což byl také jeden z cílů.