UPC Direct zařadí nové kanály. Šanci dostane JOJCinema i LaLa TV
Uživatelé nabídky UPC Direct se od března mohou těšit na novou stanici. Bude to JOJ Cinema a od dubna pak také LaLa TV. Změna se týká jak České, tak i Slovenské republiky. Širší programová nabídka potěší nejen filmové nadšence, ale i dětské diváky.
Televizní premiéry aktuálních hitů
JOJCinema, jak už název napovídá, je kanál specializující se na filmovou tvorbu. Funguje už od roku 2015 a patří do širší skupiny JOJ Group. Loni zaznamenal velký růst v divácké sledovanosti, v prime-time i celodenně, a to v obou cílových skupinách – v komerční 15 – 69, i v univerzální 15+. Kanál slibuje jedinečnou nabídku filmů, které jinde neuvidíte. V programu diváci najdou Film týdne a Film měsíce. V obou případech půjde o televizní premiéry současných kinohitů. A to vše v českém dabingu, který ocení starší generace. Můžete se těšit na takové trháky jakými jsou
- Než přišla bouře
- Gringo: Zelená pilule
- Hrdinové ohně
- Fakjů, pane učiteli 3 a další
Velkou výhodou může být i to, že JOJCinemafilmy nepřerušuje reklamami, jak je dobrým zvykem jiných televizních stanic a diváci si tak mohou užít nerušený zážitek.
Dětská zábava s výchovným prvkem
LaLa TV je nový koncept dětského programu, který chce svou tvorbu soustředit na jednoduché písničkové pořady ve stylu známých Zpívánek. Nabídne českou produkci pod taktovkou známého režiséra a producenta Petra Núněze. Oblíbenost podobných stanic dlouhodobě roste. Nejen že jsou vyhledávanou zábavou dětí, ale stále častěji k obrazovkám přitahují i jejich rodiče, které písničky přejímají jako vhodnou inspiraci ke společným hrám. Autoři si tedy slibují věrnou diváckou základnu mezi malými i velkými a sází i na výchovný charakter pořadů. Na rozdíl od běžných dětských seriálů, se při písničkách dítě do zábavy skutečně zapojí a odnese si i něco, co může dále použít.